13 mars 2007

Nåler, spark og shopping.

I dag var det klart for ny runde med nåler hos akupunktøren min. Og nå håper vi at dette meed migrena vil løse seg i løpet av 3-4 bahandlinger.
Hun konsentrerte seg om nakke og skuldre i hovedtrekk, siden musklene mine der er som en stor sammenhengende knute. I tillegg sate hun en nål for migrene og en for avslapping i sjelen som hun kalte det.

Så får vi se da, om dette hjelper. Det er bare så utrolig synd at man må ha tålmodighet og la det gå en stund før man merker virkningen av dette..Og nå var hun så fullvooket at hun hadde ikke ledig time før neste tirsdag. Og jeg føler ikke jeg er så enormt tålmodig på dette.

Jeg er møkk hakkende lei av å våkne med et hode som bare er en stor sammenhengende pulsernede blodåre.... men fatt mot!!!Det skal gå bra..
Det som faktisk er utrolig koselig i dag, er at jeg for først gang har kjent ordentlige spark..Ikke bare boblingen.
Det var en helt absurb opplevelse. Det kjentes på venstre side.Startet med slike bitte bitte små "dult", før det kom flere etter hverandre.... Flinke babyer som gir mammaen sin livstegn fra seg.....
Jeg var kjempe fornøyd med denne boblingen, som har tatt seg opp i aktivitet og hyppighet de siste dagene....Men nå vil jeg heller få flere spark..Det var mye mer spennende og virkelig.

I morgen er det bare 2 uker igjen til vi skal få se Knoll og Tott igjen. Grugleder meg.
Gleder meg veldig til å se dem igjen, men gruer meg litt og. Er liksom så avgjørende denne UL der. Men vi krysser alt for at de er som de skal og alt er i orden der inne.
Den blivende mor har begynt å shoppe hun....
I dag følte jeg behov for å kunne shoppe litt. Har liksom ikke helt følt meg klar for dette før...Men etter å ha kjent spark i dag, så kom lysten til å handle noe til Knoll og Tott og.
Og guuud som jeg handlet:

Og det er jo da selvsagt to av hver...Vi må jo kle dem slik passe likt til å begynne med i alle fall....
Jeg kan love dere at det kommer til å bli mye mer shopping fremover.Det var utrolig morro jo.
Vel, om ett par dager er jeg rundet 16 uker. Magen tror jeg kanskej tilsier enda flere uker, for den har pokker meg vokst og est ut den siste uka. Skal bli spennende å se forskjell på uke 15 og 16 når bildet skal taes på torsdag.
Vel, nå skal denne dama prøve å få i seg mat, dusje og legge seg.
ha en god natt....













7 kommentarer:

Anonym sa...

Har du også fått blogg :-D
Så fint utstyr du har handlet! Det er mye morsommere å handle selv (om enn litt dyrere) enn å arve fra eldre slektninger.
Klem fra Gunn (Beata)

Anonym sa...

Shopping er kult!!! Tar av enda jeg... *flau* Gir seg liksom ikke det der, mye mer moro å handle til ungene enn seg sjøl. ;-)

Elinblu sa...

Så fine klär du har handlet! Koselig å lese bloggen din. Håper akupunkturen snart hjelper deg til å få migrenen under kontroll. Jeg hadde også hodepine i svangerskapet, särlig mellom uke 10 og 20. Deretter var formen bra, så det er håp om at det kan gå over!

Grete sa...

Veldig flott at du kjøper klær, så jeg får en ferdig utstyrt baby i august. :hyper:

Forresten, skal vi vite hva det blir? Eller klarer vi å vente? :humre: Det er jo seriøse tema vi bør diskutere før du skal på ul.

Fra spøk til alvor. Jeg er så utrolig glad for at du virkelig har fått jackpot. Det er ingen mer undt enn deg og gubben. Mener jeg da. :blunke:

May sa...

Tusen takk for koselige hilsner Gunn, Soff og Elinblu*klemmer*
Godt å høre Elin, at det er fler som har vært plaget med hodepine/migrene og at det har gått over.

I dag har jeg faktisk hatt min aller første dag på 2 uker uten hodepine eller migrene. Har jo vært i rene himmelen jeg.
GRETE: Ja, jeg fant ut at du harnok med BV om dagen, så jeg har tatt meg litt av handlingen jeg da. Men håper du har tenkt å bidra litt etterhvet da....
ANG kjønn.....VI skal ikke vite noe da...Men hva dere bestemmer dere for når du overtar magen og Knoll og Tott i mai slik ca, DET har jeg jo da ikke noe styring over....*HUMRE*

Og du...Tusen takk for de gode ordene på slutten.De betyr mye og spes mye når de kommer fra deg.Glad i deg vennen:smask:

Anonym sa...

Heia Maysen! Jeg kommer til å følge deg med argus øyne fremover :knegg: Jeg skal jo tross alt gå i dine fotspor, eller jeg håper jeg kan det i alle fall! Klem

May sa...

Kjære deg Utålmodige***klemmer**

Ingenting gleder meg mer enn at du skal gå i mine fotspor**rørt**

Det er så utrolig morro å lese at du venter tvilinger.
Rikitg nok er vi trege til å klare det, men når vi først slår til, da gjør vi det med stil.
Masse lykke til videre. Jeg kommer også tilå følge deg vettu*klemmer*