09 mars 2007

Små omsorgsfulle barn.

Jeg må bare fortelle om opplevelsen jeg hadde i går.
Jeg lå på sofaen og faktisk gråt mine modigste tårer pga migrene, hodepine og mangel av energi.
Det er ikke så utrolig enkelt å takle dette. Til tider skulle jeg gjerne slitt med kvalme, oppkast og alt det andre man kan få som gravid, i steden for det jeg går igjennom om dagen nå.
Vel, tilbake til det jeg skulle fortelle. Jeg lå på sofaen og gråt. Så kom Tassen(den yngste katten vår) hoppende opp i sofaen, så litt på meg med hode på skakke, og så la han hodet sitt inntil kinnet mitt, for å faktisk ta med seg alle tårer som rant.
Så tuslet han å la seg på magen min, som er kosestund trikset vårt
Når Tassen hadde lagt seg vel til rette, kjente jeg at Knoll og Tott faktisk hadde tenkt å trøste meg også. De holdt et enormt liv og masse bevegelser var å føle. Det var en så fantastisk opplevelse, at jeg på tross av smerter og tårer, måtte glise og le litt.Og da var det slutt på å kjenne bevegelser fra Knoll og Tott og. Så det var akkurat som at de mente at nå måtte de vise sin omsorg for sin mamma og gi henne noe å le over.
Ellers så passerte jeg nok en uke i går. Nå er jeg inne i min 15. uke. Gud, som tiden flyr.
Her er et aldri så lite magebilde fra uke 15+0.(denne gangen har jeg tatt bildet forfra.)

På tirsdag er det nok engang klart for å ta Aku nåler. Snakket med akupunktur damen min i dag, og vi skal prøve å gripe fatt dette på en helt annen måte enn det vi gjorde sist. Så får vi se om det vil hjelpe noe særlig.
Gud, jeg håper så inderlig at hun nå kan hjelpe meg i løpet av ett par timer, slik at jeg igjen kan begynne å nyte svangerskapet mitt.
Vel, det var bare en liten historie jeg følte jeg ville dele med dere, siden den var veldig spesiell for min del. Siden det ikke er hver dag jeg er beriket med bevegelser fra Knoll og Tott, kunne ikke de bevegelsene jeg fikk fra dem i går, kommet på et bedre tidspunkt.

4 kommentarer:

Grete sa...

Har du sett på maken for noen flotte barn. :rørt: Det er godt at de vet når de skal gi seg til kjenne og gjøre dagen til mor litt bedre.

Anonym sa...

For en herlig liten Tassen og flinke barn du har allerede! Det er bra de paser på sin mor når hun ikke har det så bra..
Utrolig at katter kan vite hva som trengs, men av og til VET de bare.*rørt*

Jeghåper virkelig at akupunkturen på tirsdag vil hjelpe deg May. Du kan ikke gå rundt slik å ha det så vondt..

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Klem fra Maia og bøtteballetten.

May sa...

Heia Grete vennen!
Tusen takk for koselig hilsen...
Ja, det er noen veloppdragne barn vi har vettu...*humre*

Så du må bare begynne å forbrede deg...he he. Og slik som de har holdt på i helga, blir det nok to aktive krabater som kommer til høsten.
Klemmer fra meg

Heia Maia.
Tusen takk for en koselig hilsen.
Ja, nå er det bare en dag igjen før det er nåle stikking. Jeg håper så inderlig at denne damen min kan hjelpe meg, hvis ikke går jeg på veggen...

Hvordan går det med deg da? Hatt en fin helg??
Hilse Bøtteballetten din da*klemmer*

Bobbelur sa...

Nydelig. Både mage, katt og barn. og en nydelig historie fra deg! *nikke*
Gleder meg til fortsettelsen. *klem*

(Og jeg har det bare bra. Det hjelper å ha et hus å pusse opp, og det huset passer oss veldig bra. Vi komemr til å trives kjempegodt.)